概要
・April 2012 - September 2015
Operation, maintenance, and functional improvement of Suntory Wellness' in-house core system
・September 2015 - March 2018
CRM operations centered on the contact center for Suntory Wellness
・April 2018 - March 2019
Web marketing at Suntory Wellness Mail Order Marketing Department
・April 2019- March 2020
CRM promotion for existing customers at CX Department, Suntory Wellness Direct Marketing Division
・April 2020-
In charge of beverage communication design at Communication Design Department, Japan Business Division, Suntory Foods International Ltd.
----------
2012年サントリーホールディングス新卒入社
◾︎2012年4月〜2015年9月
サントリーウエルネスの通販事業を支える基幹システムの運用保守、機能改善を担当
◾︎2015年9月〜2018年3月
サントリーウエルネスのコンタクトセンターを軸としたCRM推進業務を担当
◾︎2018年4月〜2019年3月
サントリーウエルネス 通販マーケティング部 にてWEBマーケティングを担当
◼︎2019年4月〜2020年3月
サントリーウエルネス ダイレクトマーケティング本部 CX部 にて既存顧客向けのCRM推進
◼︎2020年4月〜
サントリー食品インターナショナル ジャパン事業本部 コミュニケーションデザイン部 にて飲料のコミュニケーションデザイン担当
職歴
-
サントリーホールディングス
2012/4 〜在職中
-
サントリー食品インターナショナル /ジャパン事業本部コミニケーションデザイン部
2020/4 〜在職中
-
サントリーウエルネス /通販マーケティング部
2012/4 〜2020/3