フードサービス業、外資金融系、外資系、日本企業におけるフードサービス全般、IT全般についてお話できます。

謝礼金額の目安(1時間あたり) 10,000

経験内容

  • ITインフラ(ISP)
  • エンジニア

初めのキャリアはフード業界でした、シェフとして海外のホテルにもいました。日本に戻り、250人規模のレストランの店長も経験しております。その後、IT業界に入り、コールセンタ-から入り、外資金融及び外資系のITに入り、現在は外資企業のITマネージャーをしております。ITに問わず、サービスとは何かと考え、今の自分の職業になってます。

いつごろ、何年くらいご経験されましたか?

1991年から現在まで

どちらでご経験されましたか?

パークハイアット、モルガンスタンレー、RBS、E&Y

その時どのような立場や役割でしたか?

フード業界では、シェフとしてホテル勤務、イタリアンレストランのマネージャー。IT業界ではチームメンバーから始まり、リーダー、マネージャーまで経験しております。

一番誇りに思う成果はなんでしたか?

トレーディングサポートからフロアーサポート、ヘルプデスクと全て経験しており、WinXP->Win7へのプロジェクトも成功させました。

どんな人にアドバイスを提供したいですか?

フード業界の方、IT業界の方、全く違う業種に転職する方。

地域

エルサレム(イスラエル)シェムリアップ(カンボジア)東京(日本)

役割

マネジメント経験 及び 現場経験

期間
1991年 〜 現在

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


SUMMARY • Progressive and results-driven executive with over 15 years’ experience in business development, technology, sales, and consulting within hospitality and IT industries • Bring world-class experience that spans multiple disciplines, including hotel operations management, IT project management, and support services • Act as a key catalyst and driver in developing and executing high-impact strategies and initiatives • Proactive leader and problem solver with strong sense of responsibility and personal integrity who is able to generate innovative solutions and coordinate teams to achieve potential and meet business goals • Offer robust decision making and innovation drive while building effective teams and creating a competitive advantage for business • Excellent communication, negotiation, and relationship building skills combined with an ability to exploit emerging business opportunities and cultivate fruitful relations with strategic partners and vendors AREAS OF EXPERTISE Organizational leadership Hotel operations General management Business development Market research & strategy Account management Client relations/ CRM Continuous process improvement Project scope & change management Documentation Infrastructure management Server migration Application implementation System support & maintenance Network server support User support Vendor management Hardware asset management Security management Risk management E-learning HR management & training Performance improvement Quality control & assurance Resource management Financial management Budgeting & costs control Business analysis Targeted problem solving Contract negotiation

プロフィール詳細を見る