自動車業界におけるマーケティング戦略についてお話できます

エキスパート

氏名:開示前


医療業界、介護関連事業

■その他
いつごろ、何年くらいご経験されましたか?: 2002-2015
どちらでご経験されましたか: 日産自動車
その時どのような立場や役割でしたか?: マーケティングマネージャー

プロフィール 詳細を見る


氏名:開示前

 6 years of experience in project planning at Matsushita Electric Works; 3 years of Product planning and 8 years of marketing communication planning at Nissan Motor Company.
 Over all responsibility of developing, designing, running and promoting the company’s website and e-CRM activities which includes owner portal site, Dealer’s website CMS, and Lead management system.
 In-depth understanding of below the line marketing initiatives.
 Able to organize material and information in a methodical way. (Nissan V-UP methodology)
 Have adequate knowledge regarding marketing, sales support and KPI management.
 Led several projects to launch a new mid-tem retention marketing strategy and to execute the new activities.


職歴

Japan Medical Alliance

  • Project Manager 2015/10 - 現在

日産自動車

  • マーケティングマネジャー 2002/1 - 2015/9

謝礼金額の目安

¥30,000 / 1時間

取引の流れ


似ているトピック