Sales and Customer management

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 機械(ファクトリーオートメーション)
  • 経営者

3 years experience in Automation industry at SMC Korea.
Taking care of 15,000 equipment manufacturers and end users.
End users includes most of big companies in Korea industries like cars, electronics, semiconductor and machinery.
Especially, I have the list of people more than 20,000 key decision makers in each company in purchasing, automation, production enhancement, machinery overhauling divisions

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


- Sales management at SMC Korea - Overseas sales and marketing for CE products at SAMSUNG ELECTRONICS mainly Europe and CIS region - 5.5 years expat @Budapest Hungary as a country manager for CZECH, SLOVAKIA and HUNGARY, CE products - 4 years R&D at KIA and Samsung Motors

このアドバイザーの他の経験