Sr. Account Executive

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • インターネット広告代理店
  • 法人営業

KASKUS is the biggest Social Commerce platform in Indonesia, divided into two types, Forum & Forum Jual Beli (FJB). Forum is the place to discuss all things. FJB is a place to transact the sale and purchase all kinds of products.
> As a Senior Account Executive PT. Darta Media Indonesia
( Kaskus )
1. Managed existing & new clients, Create new wide networking
with brands.
2. Making business proposal concept, coordinate with planner &
marketing.
3. Preparing presentation materials and present the products and
services on online and offline to Clients.
4. Achieve individual target.
As a Digital Strategy - May 2017 – February 2018
1. Analyze all clients campaign, include Google Analytic. 
    2. Maintain and Support content marketing using social
media,                                                                  
 3. Prepare all client's campaign report

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


このアドバイザーの他の経験