Account Executive

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 広告代理店
  • 法人営業

Kompas Gramedia Group is one of the biggest media company in Indonesia. Media that provide News Paper, Online, Kompas TV, Radio, Hospitality, Education, Magazine, Billboards, Event & Venue.
> As an Account Executive Development Program ( AEDP )
2010 - 2011
1st Assignment : Kompas.com
- Make new acquaintance, create wide networking,
- Create business proposal concept,
- Prepare presentation materials and present the products and
services on online media.
2nd Assignment : Sonora Radio FM
- Managed existing clients, create wide networking,
- Create business proposal concept,
- Prepare presentation materials and present the products and
services on Radio.
> As an Account Executive at Kompas Gramedia – Corporate
Advertising. ( 2011 - 2014 )
- Provided all product and services to client about Kompas
Gramedia advertisement group,
- Coordinate with Marketing and Planner for making proposal and
media package for clients,
- Maintaining existing and new clients,
- Achieve sales target

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


このアドバイザーの他の経験