Director of Customer Service

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経験内容

  • ITインフラ(ISP)
  • 接客/販売/個人営業

Over 15 years of customer service experience in managing both front and backend departments. I have also been instrumental in creating customer experience journeys that bring both the best customer experience with spent efficiency.

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


An Experienced Customer Service and Operations Manager with extensive skills in leading multiple departments coupled with managing cross regional projects that meets positive changes Together with my background: I also have a deep understanding with the ability to analyse business processes, identify the issues and provide creative and cost efficient fixes. Specialties: Customer Centric Operations Management; Leading & engaging people; Highly skilled coach & mentor; Client Engagement & Business Development; Customer satisfaction and retention; Business Process Improvement; Change Management; Business Data Analysis