Head of Sales Multi National Key Account Customers Parcel Europe

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 物流(港湾運送)
  • 法人営業

- Responsiblity of the largest multi national e-commerce parcel customers in Europe
- Lead team and strengthen the skillset of each team member
- Lead strategical QBRs with the customers
- Proactive & strategical Key Account Management
- Solution design and implementation for end-to-end EU Omnichannel logistics concepts
- Develop end-to-end reports to gain maximum transparency on the supply chain
- Identify and implement optimization projects to acchieve a win-win situation with the customer
- Identify and implement innovative and joint projects with the customers
- Further interests: Blockchain, PaaS, SaaS, RPA, AI, Robotics, customer experience, leadership

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ