マス・デジタル・MA、組織設計等、マーケティング活動全般についてお話できます

エキスパート

氏名:開示前


マスマーケティングの予算配分
代理店との折衝
デジタルマーケティング/ツール導入など

■その他
いつごろ、何年くらいご経験されましたか?: 8years
どちらでご経験されましたか?: ■外資系広告代理店
・外資系大手消費財メーカーのデジタルコミュニケーション戦略、マスメディア最適化(おもにタイム)
・外資系PCメーカーのデジタル広告予算最適化
■電通
・マス/デジタル広告予算の最適化、コミュニケーションプランニング
■Deloitte
・M&A(とくにPMI)
・リサーチ
■IBM
・デジタルマーケティングロードマップ
・カスタマージャーニー作成など
■アクセンチュア
・UI/UX最適化
・IOT戦略立案など

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氏名:開示前

Takeshi is creative problem-solver and communication planner who can have strong interest about client business development.

Since beginning his career as MAD MEN in Japan, Takeshi has worked in leading agencies in Japan, collaborating with leading brands including Microsoft, P&G, and Dell.

As a communication planner, Takeshi has over a decade of experience in leveraging brand, media and target understanding to create more effective engagement.

Now,Takeshi would like to leave Japan, work in globally.

【other strong point】
・Enthusiastic self-starter who can boost productivity, foster efficiency, and ensure profitability.
・Goal-driven achiever with strong mind and interested in advertising and brand management by creating and managing brands as valuable business assets


職歴

自分の会社

  • Business Growther 2017/10 - 現在

accenture

  • 2015/10 - 2017/2

IBM

  • 2014/7 - 2015/9

Deloitte

  • 2011/7 - 2013/6

電通

  • 2009/1 - 2011/6

WPP/GroupM

  • 2008/4 - 2009/1

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