Travel & Hospitality Professional specialising in Digital (APAC/GCC)

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 旅行(ホテル・旅館)
  • マーケティング

With other 19 years experience in E-Commerce, and over 10 years experience in the Travel/Hospitality industries, I am fluent in the commercial challenges faced by airlines and hotels.
I have successfully implemented robust and effective digital selling/marketing platforms for major brands in the Middle East and Asia, contributing over $100M in incremental revenue. I am well skilled in key challenges faced by hotels related to OTA encroachment and channel shift.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


I love Digital. A proven e-commerce, digital marketing and digital customer UX leader with experience dreaming big, getting things done, and inspiring change at large multinational organizations. I am passionate, committed and driven to create intuitive, effective, and compelling customer experiences that align with commercial targets and achieve strategic goals. For over 18 years I have been helping brands adopt new technology and platforms to reach and convert customers online.