Chief Marketing Manager

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 自動車
  • 生産管理

Chief Marketing Manager – Small Cars
• Created and executed marketing plans by optimizing production cadence, product mix, pricing & incentive strategy, and advertising plan. Achieved #1 segment market share, overtaking Honda.
• Guided Nissan’s small car product strategy, working collaboratively with product planning, finance, engineering, and market research to competitively position the current and future generation vehicles.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


Entrepreneurial self-starter with over 8 years of combined experience in the automotive and software technology industries. Successful performance areas include sales/marketing, strategic planning, project management and global key account management. Outstanding communication, negotiation, teamwork and business development skills. Fluent in Chinese. Experienced in: Marketing Strategy; Business Development; Go-To-Market Strategy; Social Media; Market Research; Workforce Management; Incentive and Pricing Strategy; Metrics Analysis; Sales Enablement; Operational Optimization; Financial Services; Business Planning; Vendor Negotiation; Stakeholder Management.

このアドバイザーの他の経験