Customer Service Engineer

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 医療(病院運営)
  • エンジニア

15 Years in field service and accumulated global experience in innovative medical technology management.( Canada,USA,Germany,Saudi Arabia, Pakistan)
5 Years experience in managing Medical Imaging Equipment service delivery and project management (Canada)
3 years Healthcare consultant experience in business development projects in Healthcare industry. (Global ).
Developed and deployed a short/long term strategy to enable cost savings and profit oriented opportunities.
Achieved Customers service & relationship management excellence by Contributed in $ 40M Ultrasound (Sales & Service) revenue In Operation & Management of Ultrasound National Service Depot .(Canada).
Refer to My resume

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


このアドバイザーの他の経験