Solution Management (pre-sales)

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 通信工事
  • 事業開発

Close to 10 years experience in the areas of OSS, BSS, Customer experience mgmt (CEM).
Experience covers major telecom service providers across APAC and also focused on Enterprise solutions (for S&M scale)
Specialties:
- Functional experience in areas of Analytics & Insights (Big Data), Data Monetization, Crowd Analytics and Operations Automation
- Technical experience in defining complex solution architecture, Strategic solution positioning within an existing tools/solution landscape
- Consultative selling in the areas of Operations Automation, Customer Experience Management

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ