Business Segment Manager

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 自動車部品(タイヤ)
  • マーケティング

•Defined the business segments with applicable products and generate the breakthrough for domestic market in line with the group global marketing strategies in order to ensure the accomplishment of the objectives both quantitative and qualitative.
•Planned and implemented a sophisticated and large-scale market survey. Interpreted and analyzed those results in order to optimize our product ranges and marketing strategies for the market demand.
•Organized a feasibility study and verified its effectiveness to develop innovative solutions.
•A project leader to expand the business in the targeted segments.
•Managed the project team by using scorecard and KPIs to accomplish the target.

地域

Domestic Japan

役割

国内マーケティング Implementation

規模

プロダクトラインの200人

期間
2009年 〜 2016年頃
関連する職歴
  • エナノック・ジャパン株式会社 事業開発マネージャー
  • 日本ミシュランタイヤ株式会社 大型タイヤ事業部直需部セールスマネージャー
  • 日本ミシュランタイヤ株式会社 トラックバスタイヤ事業部マーケティング部キーアカウントマネージャー

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ