Team lead

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経験内容

  • IT保守
  • 接客/販売/個人営業

• 5 years Provide support services within the scope and also help the end user to escalate problem out of scope with relevant internal RHB Bank support
• Attend meeting related to project and DMC Meeting related to operation.
• Create SOW for the job scope for Project and recruiting of engineer form venders
• Maintaining the operation and vendor for the daily operation for RHB
• Escalate any problem pertaining to deviation to Operation lead and the ADM for their further action
• Achieve client trust and confident as a prove there are many compliment received from end user
• Adhere to the team problem and provide them guidance whenever they facing problem with client and technical issues.
• Maintain software menu knowledge to be known by all team member.

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


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