Head of Sales (Poland)

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 日用品卸(生活用品)
  • 法人営業

Board of Directors’ member responsible for sales strategies and execution across multiple channels (retail, wholesale/distributors, club, foodservice)
• Accelerated growth through organizational improvements by building a category management, shopper marketing team and strengthening analytics (revenue management)
• Built and negotiated Joint Business Plans with key retailers in the region (Tesco, Metro, Carrefour)
• Fueled growth by creating innovative trade terms and decreasing market inventory
• Developed and executed pricing strategy across channels eliminating any exposure during retail consolidation.
• Drove a leading edge sales tools implementation (sales force automation for over 200 people, data collection from distributors)
• Designed a talent management, training and sales incentive program for field teams (190 people)

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ