Digital Manager

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 小売(ドラッグストア)
  • 経営者

Develop and implement the 5 year digital vision for one of the biggest paharmaceutical gropus in Chile

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


DIGITAL, PASSIONATE, STRATEGIC Bilingual managing executive specialized in marketing and innovation, MBA candidate with 15 years’ experience in creating digital channels (E-commerce, customer service and marketing) and products and services for leading companies in Chile, all with a strong focus on conversion, revenues and ROI. Startup mentor and 10 years’ experience as a tech journalist. Pioneer in the development of online communities and leading edge services, always based on customer-centric innovation methodologies. Specialized in: Strategy, marketing, product management and development, design thinking, canvas, technology and the Web, team management, innovation, education, mentoring and problem solving.

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る