Lead Applications Engineer

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 自動車部品(噴射・冷却装置)
  • エンジニア

Work as one of CTT’s key technical contact for different OEM customers, lead discussions with customers and internal cross-functional teams to ensure customer requirements are met, support commercial team on business quotations. Coordinate with customer and internal teams on system level design, verification, planning and report (DVP&R) activity for production validation. Oversee prototype delivery to customers and responsible for final product sign off for Value Package Introduction (VPI) programs.



• Responsible for performance matching and turbocharger selection for a customer between 2012 and 2015 executing a successful bid in 2017 for a project predicted to generate $300M over 4 years.
• Identify and produce next generation turbocharger architecture for 2021 – potentially saving a customer $30M.
• Lead a $9M project with a strategic customer to consolidate existing and enhance future business prospects to $300M over a year with other projects with them.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ