Customer Service and Sales

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 通信(固定電話)
  • なし

I have nine years of experience leading front and back of the house in hospitality industry (international and local property) and serving as a trusted assistant to senior management team and another fourteen years in telecommunication industry in the consumer sales division, driving sales and attend to clients on a daily basis as well as corporate customers.
I am able to work independently and have been involved in training and supervising field staff; scheduling, preparing weekly and monthly reports, and follow through on all details and handle sensitive situations tactfully.
I have good communication skills, and adapt to new environment fast and able to build good working relationships with co-workers as in the few companies that I have worked with.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開