Global Shared Services Director

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • アウトソーシング
  • 海外営業/海外進出

Manages the global shared service center for Pearson in the Philippines servicing the different Pearson offices / business globally providing Human Resources, Payroll, Finance & Procurement processes
Pearson Major Accomplishments:
1) Set up of the Philippine office including human resource and total rewards strategy
2) Deployment of HR technology / systems including Service Now (case management tool), Taleo recruitment system, and Oracle Fusion (core HR system).
3) Migrated Helpdesk, Recruitment, Compensation & Benefits, Employee Data Management, and Payroll processes including deployment of new global systems in just 9 months.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


14 years of human resource and organizational experience with strong focus on strategic business partnership, program / process design, operations and delivery excellence, shared services set up and operations, mobility and cross border assignment management, human capital management, leadership development and succession planning. Goal is to be a Global Human Resource or Organizational Development Lead of a global company imparting significant contributions to the realization of the company’s goals, and to the growth and fulfillment of the members of the organization.

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る