Ground breaking technology in Theme Parks

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • レジャー(テーマパーク)
  • 海外営業/海外進出

2 years experience working with global business, finance, and technology teams to create and manage a global technology roadmap for customer facing initiatives at Walt Disney Theme Parks. Provide financial planning, program management, technology consulting, and budget management expertise

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)


Highly driven, hands-on technology and business executive with 20 years of experience successfully delivering best-in-class web and mobile applications notably in the travel, media, e-commerce, and automotive verticals. In my current role, I lead the Technology Planning Organization for all Guest Experience initiatives within Walt Disney Parks and Resorts. Our team works with various line-of-business, technology, and finance teams within Walt Disney Parks and Resorts to manage high visibility, multi-million dollar, global technology programs that surprise and delight Disney Guests.

このアドバイザーの他の経験