ITクラウド、通信キャリアにおける営業企画、法人営業、マーケティングについて話せます

謝礼金額の目安(1時間あたり) 20,000

経験内容

  • システム・ソフトウェア開発(SFA)
  • コンサルタント/リサーチ

具体的な経験の内容

自己紹介欄に記載させて頂きました。

実績や成果

自己紹介欄に記載させて頂きました。

そのときの課題、その課題をどう乗り越えたか

自己紹介欄に記載させて頂きました。

業界構造(トレンド/主要プレイヤー/バリューチェーン等)の知見の有無

業界問わずサブスクリプションモデルを実施されている企業様であればお手伝い可能です。

お役にたてそうと思うご相談分野

・営業戦略立案〜実施
・マーケティング戦略立案〜実施
・サブスクリプションモデル(インサイドセールス、カスタマーサクセス)
・salesforce
まずはお気軽にお問い合わせいただければ幸いです。

地域

東京

役割

現場経験、マネジメント経験

規模

クライアント規模は10名〜10000名まで

期間
2014年 〜 現在
関連する職歴
  • PLAID, Inc. Sales Planning Manager
  • 株式会社セールスフォース 営業、コンサル
  • 株式会社NTTドコモ 営業企画

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

PLAID, Inc. / Sales Planning Manager


【Plaid】 Sales Planning: ・I am setting goals and progress management of the sales department of each month. ・I am managing the SFA as Salesforce manager in my company. Account Executive: ・I sell our products (SaaS) to Enterprise companies in japan. Customer Success Manager: ・I am supporting the utilization of existing customers contracting our service. ・I am helping client company to develop WEB marketing strategy and measures. 【Salesforce】 Customer Success Manager: ・In order to realize growth of existing customers, consulting work for each business division ・The project that I am joining is about customer's sales strategy, improvement of customer satisfaction, improvement of marketing ROI, improvement of EC handling height. Business Development Representative: ・Grew revenue within the Enterprise Division by 300% in 8 months ・Top record of business results at Japanese branch offices - Realize business reform in client companies by formulating effective business improvement strategies for large companies in retail and transportation industries Sales Development Representative: ・Grew revenue within the Enterprise Division by 250% in 7 months ・Top record of business results at Japanese branch offices - Realize sales reform in client companies by designing quick business activities and effective business improvement strategy for small and medium enterprises 【NTT docomo】 Corporate Sales: - First place nationwide in number of new customer development in corporate sales department Docomo shop root sales: -Contributing to increased sales and increased sales of handset terminals by implementing various measures with agencies operating DoCoMo shops

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