International Marketing

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 総合商社
  • 事業開発

Managing creative service department, responsible for creating brochures and articles at 2 languages.
Designing and maintaining the website contents for clients.
Maintaining day-to-day client relationships.
Managing the international meetings with potential clients.
Drove marketing, brand development, positioning & pricing strategies for oversea markets.
Recieving CV, selecting, and ensuring the candidate background to match with the company requirements both in actual skills and interpersonal.
Approving hiring and firing requests within the group.
Creating job vacant in job portal, social media and forums
Screening candidate with communication skills to get deep undertanding from candidates in order to know their background and talents to meet the company's requirements.
Manage team work to achieve the company target sales.
Maintaining the existing clients and doing the next project.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ