Account Manager

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経験内容

  • システムインテグレーター
  • 法人営業

• Build and maintain strong, long-lasting customer relationships
• Manage the entire sales cycle from finding a client to securing a deal
• Generate P&L statement using Microsoft CRM and provide commercial proposal according to customer needs and objetives
• Negotiate agreements and keep records of sales and data
• Unearth new sales opportunities through networking and turn them into long term partnerships
• Identify new sales opportunities within existing accounts to remain a client – account manager relationship by up-selling and cross-selling
• Ensure the timely and successful delivery of provided solutions according to customer needs and objectives
• Provide professional after-sales support to enhance the customers’ dedication

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相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


Specialties: Competitive analysis, SAP, ABAP programming (basic), Java Android

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