Chief Operation Officer

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 金融(保険代理店)
  • 経営者

I have experience in general insurance industry for more than 18 years. Especially in the past 5 years, I have been very focus on health insurance development. As the market leader in employee benefit (indemnity) in Indonesia, we play a significant role in developing the market. We also lead the innovation to make sure sustainability and profitability of the business. My capabilities are from product development, service management, and innovation on health insurance business, especially in Indonesia market.
However as a chief Operation Officer in one of top general Insurances in Indonesia, I also have a good knowledge on general insurance industry in Indonesia.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

職歴:(開示前)