Voice/VoIP Engineer

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 通信工事
  • 品質管理

Duties and Responsibilities
 Monitor Voice Network and network elements as well as associated management systems
 Identify, isolate and clear system events and alarms on voice network
 Receive service related customer and network trouble tickets and initiate actions to restore service
 To systematically analyze and diagnose network and customer faults.
 Conduct root cause analysis on network fault.
 To effectively manage service providers and customers.
 To effectively monitor ASR and balance traffic across different platforms.
 Conduct route change for customers if suppliers are having a maintenance or problem on their network.
 Conduct route change from the request of carrier sales

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


12 years experience in Telecom Industry Specializing in Voice & Network Solutions. Competent in my skills which i have acquired from experiences and training's. Certified CCNA CCNP R&S (Knowledgeable) (Preparing for Exam) CCNA Wireless (Knowledgeable) CCDA (Knowledgeable) Juniper (JNCIA & JNCIS Knowledgeable) BGP MPLS Traffic Engineering VLSM HSRP GRRP GRE IPSEC VoIP WireShark Red Hat Linux

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る