Virtual Assitant

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経験内容

  • アウトソーシング
  • なし

• Email Management/Filtering
• Setting up Autoresponders (Aweber, Mailchimp)
• Booking appointments with clients
• Following up with clients/customers (sending thank you and other reminder emails)
• Calendar Management
• File Management (organizing files using Dropbox etc)
• Database building (eg. updating email or contact lists on my CRM)
• Research on certain topics for blogposts, newsletters or others
• Personal errands (purchasing gifts for loved ones / family members online)
• Hotel and Flight Booking
• Transcription (transcribing voicemail, video or audio, podcasts etc.)
• Creating basic reports (reports on weekly tasks, deliverables, sales)
• Preparing Slideshows (Powerpoint Presentations)
• Liaison between me and other team members
• Recruitment (source for other team members like writers or graphic artists)
• Set-up Social Media Accounts (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube)
• Manage and update Social Media Accounts
• Manage my Blogs (Basic WordPress Skills)
• Publish posts on my Blog (content I provided)
• Filter and reply to comments on my blog
• Purchasing Domain and Creating New Wordpress sites in Cpanel (Hostgator,Godaddy etc)
• Vuente Odoo System Management
o Invoicing
o Project/ Task Management
o Website Builder
o Google Calendar, Google Contacts API Integration

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ