Senior Marketing Manger in LG Electronics, Iran office

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 白物家電
  • マーケティング

Around 2 years experience in Home Appliances Marketing field focusing on below products:
Refrigerator, Washing Machine, Dish Washer, Vacuum Cleaner, Microwave Owen & Gas Cooker.
Selected as trainer of Product Marketing Strategy of LG in ME-A countries by passing LG internal courses as exams.
As s member of LG HIPO pool system for high performance employees from 2015.
Global Best Practice award of LG in Home appliances, in 2016 for Refrigerator branding activities and initiatives in Iran,
Have customer and market insight due to high experiences in customer support field

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


- Work in SEECO (Saipa Engineering) as Productio line Installation Engineer and vendour's project inspector. - GoldIran Service: Technical Support engineer (TV) - GoldIran Service: Quality Assurance engineer (TV) - GoldIran Service: Agent Support Manager

このアドバイザーの他の経験