Customer Satisfaction Manager in LG Electronics in Iran

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 白物家電
  • 接客/販売/個人営業

More than 10 Years Experience in after sales service field from technical support to Customer satisfaction manager gave me a good insight about customers' needs.
Main achievement in LG was increasing customer satisfaction NPS score from 28 to 60 in 2015, that started from 2010 with annul strategic and regular improvement activities.
main Customer satisfaction strategy was MOT (Moment of Truth)

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


- Work in SEECO (Saipa Engineering) as Productio line Installation Engineer and vendour's project inspector. - GoldIran Service: Technical Support engineer (TV) - GoldIran Service: Quality Assurance engineer (TV) - GoldIran Service: Agent Support Manager

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る