Merz Korea for NSM, SFE, Channel Manager

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 新着

2) MERZ Korea as a Sr. KAM(Key Account Manager) for chain & big aesthetic clinics
 Turn- key project with handing all products(Ulthera® skin& wrinkle lifting equipment XEOMIN® - Botulinum Toxin, ) and Aesthetic fillers
 Finding the business opportunities for chain and big clinics
 Developing sales & marketing tools for key accounts
 Grouping key customers and clinics
 Set-up the customized seminars, hand on workshops and roadshows
3) MERZ Korea as a National Sales Manager for direct sales Team
 Management of Direct sales force effectiveness
 Analysis call plan and review, account segmentation and prioritization
 Feature & Benefit selling skill education
 Collection management(specially bad debt accounts)
 Set-up sales target and incentive scheme
 Evaluating all data of each sales reps
4) MERZ Korea as a Distributor channel manager for Ulthera® skin& wrinkle lifting equipment in Aesthetic clinics
 Distributor channel management in nationwide
 P&L management
 Weekly/monthly/Quarterly/Yearly sales forecast
 Purchase order/supply management
 Market surveillance, KOLs Management

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ