Managed Service Agreement Manager at Motorola Thailand

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経験内容

  • 新着

Jan 2005 - Dec 2010
Developed maintenance service plan for a mobile operator based on their business requirement and managed a team of 6 system engineers for 24/7 customer maintenance supports.
• Team consistently meet target for emergency response and recovery time
• Mentored the engineers to provide technical presentation for all aspect of equipment in the network
• Consultant for engineers on products and modification presentation for existing network
• Develop procedures for trouble ticket, inquiry, and management communication with the customer
• Liaison for all issue between the customer and US development team
• Managed multiple contractors for various projects as needed

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


Specialties: Project Management Industries: Telecommunication, Technology, and Agriculture Spare Time: Electronic, IoT, Maker

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