Global Brand Development Manager - Unilever

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経験内容

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Working on one of the largest Skin care Unilever Brand with a Turnover of €700 Million. Innovation planning for top countries to expand the footprint of the brand across South East Asia. Leading projects across Anti-Aging, Fairness and Hydration platforms. Mix development using country specific consumer information. Adapt mixes for local appeal eg. Halal Ingredients for markets like Indonesia, bold communication tone for Thailand, etc.

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スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

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    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

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    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

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職歴:非公開


Marketing Professional with 16+ years of FMCG experience. Marketing Mix Development, Deployment and Consumer Insights. Key Skills Delivering Business targets (Growth, Share & Profitability) by developing winning Marketing Mixes (Product, Pricing & Communication) and activating them with impact across Channels (Media & Trade) . Key Competencies Category Management | Brand Management | Advertising Development | Consumer, Market & Shopper Insights | Media Planning | Customer Management I Strategy | P&L Management | Stakeholder Management I Cross-functional Alignment | Team Management | Capability Development | Training

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