Marketing Strategy & Operations Lead - Unilever

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 新着

Work with South Asia Board on Strategic Planning, Category/Country Opportunities and Innovation Management for one of the largest clusters of Unilever (€4.5 Billion). Lead Cross Category/Country initiatives e.g. Market Development, Core of the core, Muslim Opportunity and Digital for South Asia Cluster. Responsible for planning, target setting, tracking and delivery of cross category/country initiatives.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


Marketing Professional with 16+ years of FMCG experience. Marketing Mix Development, Deployment and Consumer Insights. Key Skills Delivering Business targets (Growth, Share & Profitability) by developing winning Marketing Mixes (Product, Pricing & Communication) and activating them with impact across Channels (Media & Trade) . Key Competencies Category Management | Brand Management | Advertising Development | Consumer, Market & Shopper Insights | Media Planning | Customer Management I Strategy | P&L Management | Stakeholder Management I Cross-functional Alignment | Team Management | Capability Development | Training

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る