金融(アセットマネジメント)における海外営業/海外進出の経験について話せます

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 金融(アセットマネジメント)
  • 海外営業/海外進出

Spearheaded new business development of whole range of firm's strategies -equity/fixed income, Japan/Asia /Global/Emerging, and discretionary/quantitative/smart beta/passive - from sophisticated global institutions.
Inspired and drove improvements in risk management and other processes to global standards. Coordinated and negotiated between various internal stakeholders: fund managers, sales/relationship managers, business planners, and compliance.

期間
2006年 〜 2016年頃

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:(開示前)

監査法人トーマツ / コンサルタント


Asset management/trust banking advisory consultant.

プロフィール詳細を見る