Travel Consultant and Ticketing

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

manage and giving advise to all travel management of our customer
Duties / Responsibilities:
- Customer Service
- Handling complaints
- Ticketing and Reservation



Special Responsibilities
to manage implant office at :
ASEAN Secretariat
Newmont Nusa Tenggara
Exxon Mobil oil
Andersen Consulting
PT. Kaltim Prima Coal
APSSAM International Conference at Yogyakarta
PT. Ericsson Indonesia



この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


CAREER OBJECTIVE: To utilize my skills, my experiences and my education background to give the customer and company best service beyond their expectations and to give them deeper satisfactions. SUMMARY OF PROFILE: * More than 18 years of experience in Hospitality industries * Goal-oriented individual with leadership abilities * Proven ability to work with staff at all levels * Customer service oriented * Willing to learn new thing * willing to work on shift and could handle any kind of situation PERSONAL STRENGTHS: * Leadership charisma * Dynamic team player * Sense of responsibility * Highly inquisitive * Creative and resourceful * Excellent skills in communication and collaboration

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る