To support Consumer Banking Business to achieve their goal and Deliver project for Consumer Banking, develop system and give advice for better process flow.

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

Experiences:
1. Credit card system migration; Visa, MasterCard and Amex.
2. Deliver Project for chip card migration, 3 D secure, digital banking, National Payment Gateway for Indonesian Debit Card system.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


• Nineteen years experience in the banking industry, especially in card business with fully knowledge in AMEX, Visa and MasterCard business operational procedure. • As issuing system manager more than 6 years, I have implemented several projects to support card business growth and to comply with Central Bank regulation. • Strong analytic skill in solving problem related system ASCCEND, Base24, CardLink. • Managing relationship with 3rd party, such as GNS team, Visa Team, MasterCard team related project, create new BIN, issuing certification, Card Personalization Validation and data mapping for eGMIS/SmartData for Corporate Card Feature.

プロフィール詳細を見る