CIO

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

Didier Glaine is currently CIO at DEYA, the finishings specialist – designs, manufactures and markets solutions ranging from subframes to wooden and metallic door sets in addition to scaffolding decks and cupboard doors.
Today, the Group offers France’s widest assortment of solutions dedicated to building finishing activities. What makes the Group so special is its firm intention to keep its production entirely based in France, an exemplary environmental policy, a large capacity for innovation and the fact that customers are considered as partners.
Didier is managing a large transformation of the group, implementing ERP (Dynamics AX), CRM (Salesforce), CPQ (PROS), PIM/DAM (Pimcore), industrial solutions and WEB applications.
Didier has gained extensive experience with major industrial groups and service companies. He has skills in project methodology, change management, industry process.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ