OPERATIONS MANAGER – MANUS and NAURA ISLANDS, International SOS www.internationalsos.com

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

Responsibilities
• Leadership and management of health services on Nauru and Manus Island Regional Processing Centres
• Interface with agency stakeholders
• Represent IHMS / International SOS on Nauru and Manus
• Interface with key Papua New Guinea, Nauru Government and senior Australian Government Ministers, officials and other key stakeholders
• Interface with international stakeholders such as International Red Cross, Australian Ombubsman and United Nations Refugees Association
• Member Facility Level Board of Directors
Key Achievements
• Expansion of clinic infrastructure
• Leadership during multiple riots
• Implementation of extended education programs for transferees
• PNG Government recognized malarial intervention program.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


A senior successful health specialist manager with experience in a wide array of clinical and finance / business support roles and consultancy at regional and CEO level in a number of countries in the private and public sector. Strong leadership, strategic planning, change management, development of new services, with a unique in-depth understanding of the health sector and a proven track record in increasing business profitability.

このアドバイザーの他の経験