Fraud Prevention Initiatives Leader & Lean Six Sigma Black Belt

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 新着

GE Consumer Finance Risk Manager for Private Label Credit Card fraud prevention projects.

Key Accomplishments
• Led a global cross functional team to analyze data in order to optimize legacy transaction fraud rules by incorporating for the first time a “Real Time” fraud scores resulting in savings of $1.2 million in 2004.
• Led a cross functional team to build, and deploy enterprise wide FAC (Fraud Assistance Center).

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


MIT and West Point graduate with proven ability to think strategically and adapt to new situations in a fluid environment. Highly skilled in analytics, growing sales, cost savings, and leading teams in support of business strategy. Able to operate in a non-linear manner to implement changes, manage people & enterprise wide programs. Well rounded with cross-functional expertise & experience and leading multi-cultural / functional groups. Successful in corporate to entrepreneurial setting and from niche to high volume environment. Second language - Korean. US Military Veteran Business Transformation PMO - Program Management Office Business Turnarounds Sales & Marketing Effectiveness Process Reengineering Lean Six Sigma Master Black Belt Continuous Improvement Business / Process Excellence Operations Data Analytics Prediction / Sales Modeling Digital / eBusiness Risk Management Customer Loyalty NPS Net Promotor Score Financial Services Global

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る