Executive Operations Manager

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 新着

• Reporting to the GM lead department of 55 persons in operations including plastic injection / molding, robotic painting, assembly, quality, and rework supporting demand delivery for Ford, Mitsubishi, and Electrolux.
• Improved business processes to improve delivery and quality for stock control to assure OTD.
• Reduced non value added activity by improving operations planning with bundled processes considering color and methods.
• Improved teamwork and morale with staff training and promoting a value added mentality.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


Senior level management positions in automotive, aerospace, electronics, and biotech industries. Fast and adaptable learner can recognize issues and respond to fix with long term effective solutions. Also an education expert with background at several business schools and colleges in North America and Asia. Specialties: Organizational and strategic managment of teams, find and resolve On site and direct team leadership Multi tasking Ability to bring in and integrate cutting edge technology Long term solutions negotiation

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る