Executive – International Trade at Citigroup, India

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

• Built, trained and motivated a five-member team responsible for back office operations supporting multiple job referees for Citibank Europe, Africa and Middle East
• Reduced error rate by 20% and increased daily processing by 25% – Re-aligned and tightened internal controls processing protocols leading to enhanced operational capacities. New model was recognized, adapted by Global leaders and rolled out to four Citigroup branches
• Recognized as Best New Employee (2001) among new Citigroup recruits.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


GE Green Belt Lean Six Sigma Certified. NACE Level 1 Certified. Seasoned Strategic Marketing and Product Management Executive with over 13 years experience building relationships with major international partners, spearheading and implementing market penetration strategies in developed and emerging economies and boosting revenues Areas of Expertise: Global Strategic Marketing New Product Launch Plans/Roadmap Market Segmentation Product Management Regionalization Strategy Corporate Development

このアドバイザーの他の経験

プロフィール詳細を見る