28 Years in the Hotel Industry

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

  • 新着

My 28-year career has been spent in the International Hospitality Trade, from direct customer interaction roles to management, business growth and development responsibility in sales and marketing, accounts, quality evaluation and portfolio expansion. I am uniquely placed to offer the expertise of Gold Hotel Solutions to promote the advancement and success of your business, and satisfaction of your customers.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ

氏名:非公開

職歴:非公開


A bilingual, proactive Sales, Account and Development Manager with extensive experience in managing local and European corporate and public sector blue chip accounts as well as dealing with Owners, Directors and operators of Hotels. Key areas of expertise include the ability to form strong relationships on all levels with a proven track record in delivering sales targets. An outgoing personality with a friendly and customer orientated approach as well as strong organisational skills. Specialties: development, account managment, negotiation skills, presentation skills (all levels)

プロフィール詳細を見る