How to selling the product.

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

Build strong business with my customers, make it a product depending on they're specifications. And also offers good price to them. But quality number first , because my motto is Customer Satisfaction. And I get sertificate also from Kadin Kankeiren in Japan . I'm dealing mostly with Japanese company ( Panasonic, Sharp , Sanyo , Toshiba )

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ