Hospitality IT in APAC

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

"More than 10 years experiences in Hospitality IT Domain



Family various application systems:
Property Management System (PMS): Galaxy, Opera, Fidelio, Foxhis
Central Reservation System (CRS): Opera Reservation System (ORS), Kunlun CRS, Foxhis CRS, Holidex, Amadeus Hotel Platform, Hyatt CRS, HBSi interface, Trust interface, etc.
Revenue Management System(RMS): IDeaS G2 RMS, G3 RMS



More than 8 years Project Management experiences, include requirement analysis, solution/application design, application implementation, customer support, staffing, etc."

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ