Market Entry of IT Products and Services to Philippines (Local Market Needs, Talent Pool Trends etc.)

謝礼金額の目安 直接アドバイザーにお問い合わせください

経験内容

3 years of experience in the Philippines building business relationships with regard to IT products and services, dealing with large and small players, first-timers and established presences. Last two has been with BlastAsia, Philippine's premier product development software house using Microsoft technology. In BlastAsia, i have been involved with both the services side (.NET development, enterprise solutions) as well as the in-house product side. I am working with 120 top-notch IT professionals and many of the major successful local companies, both IT and non-IT. Before that I have 11 years global experience in Japan, US, Singapore, etc. in engineering product management, business development, strategic partnerships, and service design.

この経験にスポットコンサル依頼をしませんか?

相談開始後、スポットコンサル実施確定まで費用はかかりません

登録して事前相談

スポットコンサル依頼時によくあるご質問

  • Q

    アドバイザーの回答の質や依頼に適した方かはどうやって判断すればいいですか?

  • A

    アドバイザーとのメッセージは無料です。気になる点は、謝礼を決済する前に直接アドバイザーにご確認ください。

  • Q

    支払いはいつ発生しますか?

  • A

    スポットコンサルを依頼することが決まった時点で、決済が必要になります。謝礼の決済をもって、スポットコンサルは正式に確認予約されます。

その他スポットコンサル時のFAQ