フィリピンにおける市場調査についてお話できます
Glocalizer(株):http://gclizer.com/
GLOCALIZERがお客様に提供したいのは『希望』『可能性』
We aim to offer our clients “hope” and “possibilities”.
海外の魅力をお伝えし「成功」までの道筋をサポートしたいという気持ちをロゴマークで表現しました。
ロゴの丸みを帯びた部分は「世界」を表しており、先端にかけてはピンポイントの国々を指しております。
「より精度の高いターゲティングを」という想いを込めて、このロゴマークを作成しました。
We have symbolized our passion to introduce the appealing aspects that the world can offer, and to become a supporting role for our customers’ success into our company logo. The round-edged part of our logo represents the world, and the sharp point heading toward the bottom indicates the countries in which we significantly target. “Targeting with preciseness” is what we believe in, therefore this logo was created.
『Glocalizer』社名の由来
The origin of the company name, “Glocalizer”
Glocalには、Local=地域の特色や特性を理解し、Global=全世界を巻き込んでいこうという想いを。
Lizer(Adviser, Organizer, Laser)には、若さ溢れるパワーで海外進出を検討するお客様のサポートを
全力且つスピーディーにご提案していこうという想いを込めて、会社名を決定しました。
“GLOCAL” refers to: “LOCAL” - understanding the distinctive features and special qualities which the local has, and “GLOBAL” - our intention to involve in the whole wide world. “LIZER” (Adviser, Organizer, Laser) refers to: to devote in supporting our youthful and vibrant clients who are thinking of stepping outside the borders and launching overseas. These are the factors in which makes up our company name.
我々は、Social Innovation(ソーシャルイノベーション)をコンセプトとして
事業展開を押し進める、若さ溢れる組織を目指しております。
It is our purpose and intention to establish a youthful organization which encourage s SOCIAL INNOVATION as a concept for business developments.
GLOCALIZER PHILIPPINES Inc. Chief Executive Officer
2012年6月 〜 継続中